نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

برد اقتصادی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی| حکم صعود مشهدی‌ها امضا شد

  • کد خبر: ۶۴۴۰۹
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
برد اقتصادی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی| حکم صعود مشهدی‌ها امضا شد
در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، شاگردان شریف راهی مرحله نهایی شدند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی برای دومین سال پیاپی راهی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال شد تا این‌بار هم برای کسب اولین جام قهرمانی تاریخ فوتسال مشهد با ۳ حریف دیگر رقابت کند.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال تقریبا تکلیف بیشتر تیم‌های حاضر در این فصل در فاصله یک هفته مانده به پایان دور رفت و برگشت را مشخص کرده است. ۴ تیم صعودکننده به مرحله نهایی مشخص و قطعی شدند و فقط تکلیف سقوط یکی از تیم‌ها به هفته آخر کشیده شد و فوتسال‌دوستان بی‌صبرانه منتظر دیدار‌های نهایی در اردیبهشت‌ماه هستند.

خداحافظی پارس‌آرا با بدرقه مشهدی‌ها

براساس برنامه جدید، در ماه رمضان بازی‌ها بعد از افطار و از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه برگزار شدند که دیدار تیم هیئت خراسان‌رضوی و پارس‌آرای شیراز درنهایت با گل‌زنی ۲ ستاره مشهدی این تیم به پایان رسید. فاطمه ارژنگی، کاپیتان باتجربه، ۲ بار دروازه حریف را گشود و فاطمه حسینی، ستاره جوان این تیم، که در چند هفته گذشته آسیب‌دیدگی‌اش را پشت سر می‌گذاشت، با گل‌زنی در این بازی نشان داد که آماده درخشش در ادامه راه است. حریف نیز موفق شد در خانه خود یک گل به تیم مدعی قهرمانی بزند. این پایان کار پارس‌آرا در لیگ ۹۹-۱۴۰۰ بود. تیم ستاره زارع درنهایت با کسب ۱۳ امتیاز از ۱۲ بازی با لیگ امسال خداحافظی کرد. تیم شیرازی در جدول هفت‌تیمی گروه دوم در رده چهارم است، اما باتوجه‌به استراحت در هفته پایانی و در صورت پیروزی رهیاب برابر کیمیای اسفراین، با یک پله نزول به رده پنجم انتقال می‌یابد.

فاطمه شریف با پیروزی ۳ بر ۱، تیمش را صدر جدول نگه داشت و از سوی دیگر با این برد خفیف به‌احتمال نشان داد که برای بازی آخر برنامه ویژه‌ای دارد و می‌خواهد در خانه با پیروزی یا تساوی برابر پالایش نفت آبادان به‌عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله نهایی شود، یا ترجیح می‌دهد در این یکی‌دو بازی قبل از مرحله حساس نهایی ریسک نکند و بازیکنان خود از آسیب‌دیدگی دور نگه دارد.

تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی امتیاز خود را به ۳۰ از مجموع ۱۱مسابقه رسانده است. آن‌ها ۲ امتیاز بیشتر از تیم رده دومی پالایش نفت آبادان دارند و در هفته پایانی مرحله گروهی باید در خانه خود از همین تیم رده دومی جدول میزبانی کنند. حتی یک تساوی نیز تیم مشهد را به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی می‌کند.

آبادان هم مجوز گرفت

اما رقابت مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان بازی‌های این هفته را جذاب‌تر کرده بود. مس در صورت شکست پالایش نفت در این هفته به صعود امیدوار می‌شد، اما آبادانی‌ها امید قهرمان فصل پیش را ناامید کردند. نفتی‌ها انگیزه زیادی برای پیروزی برابر رهیاب داشتند و درنهایت با نتیجه ۷ بر ۲ توانستند در کنار تیم هیئت خراسان به مرحله نهایی صعود کنند و پیروزی پرگل مسی‌ها برابر اسفراین بی‌اثر شد. قهرمان سابق ۱۱ بر ۲ حریف را شکست داد، ولی حتی برد هفته آینده نیز به آن‌ها کمکی نمی‌کند و صعود نمی‌کنند.
 
برای مس رفسنجان شکست در ۲ بازی رفت و برگشت برابر هیئت خراسان‌رضوی و یک شکست در آبادان برابر پالایش نفت آبادان موجب عقب‌افتادن این تیم از ۲رقیب قدرتمندش شده بود. عاطفه رضایی فکرش را هم نمی‌کرد که جای تیمش امسال در کورس قهرمانی خالی باشد. بااین‌حال، لیگ امسال قرار است قهرمان جدید را معرفی کند.
در انتهای جدول این گروه نیز سقوط هیئت فوتبال اصفهان قطعی شده است و نتایج این هفته و هفته آینده نیز هیچ فرقی به‌حال اصفهانی‌ها نمی‌کند. تیم هیئت اصفهان با صفر امتیاز در ۱۳ هفته لیگ حضور داشت و با ۸۵ گل خورده و فقط ۲ گل زده، آمار ضعیف‌ترین خط دفاع و خط حمله در لیگ امسال را به خود اختصاص داده است.


داستان جالب صدرنشینی گروه اول

داستان صدر جدول در گروه اول هم جالب توجه بود، درحالی‌که ۲ تیم صعودکننده این گروه مشخص شده‌اند، جنگ بین سایپا و ملی حفاری بر سر صدرنشینی است. سایپایی‌ها که هفته پیش قرعه استراحت داشتند، باید روز جمعه برابر پویندگان فجر شیراز در زمین شیرازی‌ها به میدان می‌رفتند و این‌بار ملی حفاری به استراحت رفته بود و باید فقط تماشاچی بازی حریف خود می‌بود، اما دراین‌میان، سایپایی‌ها با خبر شوکه‌کننده‌ای مواجه شدند. رخنه کرونا به اردوی نارنجی‌پوشان باعث شد تا ۴ بازیکن این تیم در آستانه سفر به شیراز با تست مثبت کرونا مواجه شوند و نتوانند تیمشان را همراهی کنند.

نسرین قمی و شهین افلاکی، ۲ ستاره گل‌زن سایپا، در کنار فرزانه توسلی و زهرا غریب، ۲ سنگربان خودروسازان کرونایی‌های سایپا، بودند و این اتفاق باعث شد شاگردان یاری با ۸ بازیکن و بدون دروازه‌بان مهیای مصاف با پویندگان صنعت فجر شیراز شوند، دیداری که مقابل یک حریف بحران‌زده بود، اما پیروزی در آن برای صدرنشینی سایپا نیاز بود.

با نظر کادر فنی، فاطمه تراهی که در این فصل گل‌های سرنوشت‌سازی برای تیمش زده است، ازجمله گلی که توانست مقابل ملی‌حفاری اهواز از مدعیان قهرمانی به ثمر برساند، به خط دروازه منتقل شد تا در غیاب توسلی و غریب در نقش دروازه‌بان مقابل پویندگان صنعت فجر شیراز به میدان برود. دروازه‌بانی که البته نمایش خوبی را هم از خود نشان داد و در شبی که سایپایی‌ها حریف خود را با ۱۰گل درهم کوبیدند، فقط یک گل دریافت کرد.

در شب درخشان مهسا علی‌مددی و نسترن مقیمی، هرکدام از آن‌ها توانستند ۳بار دروازه حریف را باز کنند و آرزو صدقیانی‌زاده، مهتاب بنایی و مارال ترکمان دیگر گل‌زنان سایپا بودند و یک‌بار هم مدافع پویندگان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. با این پیروزی، سایپا که پیش‌تر صعودش را به مرحله نهایی قطعی کرده بود، توانست از ملی‌حفاری پیشی بگیرد و با ۳۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدر جدول را به‌دست آورد.

حذف شمال یا شیراز؟

در انتهای این جدول نیز همچنان شهروند ساری گزینه اول سقوط است. شهروند ساری درحالی‌که برای نهایی‌کردن بقای خود در لیگ برتر باید این هفته برابر هیئت رودان پیروز می‌شد، ناکام شد و گزینه اول سقوط باقی ماند. به‌این‌ترتیب، شهروند ساری آخرین شانس خود برای بقا را در هفته پایانی در دیدار دشوار خارج از خانه برابر نامی‌نو اصفهان جست‌وجو می‌کند و باید از این تیم امتیاز بگیرد که کار سختی است. حتی یک تساوی هم می‌تواند آن‌ها را نجات دهد و در آن صورت پویندگان فجر شیراز سقوط خواهند کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->